KAPCSOLAT
ELÉRHETŐSÉG ÉS SEGÍTSÉG
Webáruházunkat minden nap, H-P: 08:00-14:00 - óra között bármikor keresheted az ugyfelszolgalat@autocarpet.hu e-mail címen. A rendeléseket természetesen éjjel/nappal le tudják adni.
Bármilyen kérdés, reklamáció és egyéb probléma merül fel, keress minket, és MI segítünk. Ha esetleg nem ebben az időpontban tudsz minket elérni, a következő munkanapon biztosan választ fogsz kapni. Kérlek, ha esetleg 1-3 napon belül nem jelentkezünk, az azt jelenti, hogy megrohamoztak az ügyfelek és végezzük a feladatunkat, minden ügyfél visszajelzést fog kapni!
Minden információt, amit szeretnél tudni, a KATEGÓRIÁK menü alatt megtalálod.
Választ kaphatsz pl. a szőnyeggyártás menetére, reklamációra, a szállítási határidőre is, ezen felül a termékleírások is segítségedre lehetnek, amit az adott terméknél fogsz tudni elolvasni.
Áruházunk boltként nem üzemel, de Új Irodánk már személyes átvételi pontként elérhető.
Személyes átvél esetén csak kézpénben vagy azonnali utalással tudnak fizetni. Bankkártyás fiezétés nincs nálunk. Köszönjük.
Iroda - Átvételi pont - Postázási cím
1158 Budapest
Késmárk utca 9.
Agritek Zrt. Irodaház
2. emelet - 223. Ajtó
H-P 8:00 - 14:00
Telefonos ügyfélszolgálatunk jelenleg nem üzemel a megnövekedett rendelések miatt!
Kérjük, ezér írjanak email-t melyre válaszolni fogunk a leghamarabbi időpontban.
ugyfelszolgalat@autocarpet.hu - Új rendelés esetén, rendelés visszaigazolásnál, átalános érdeklődés esetén.
info@autocarpet.hu - Reklamáció vagy már meglévő rendelés esetén, esetleg ha viszonteladó szeretnél lenni, vagy nagy tétleben vásárolni.
Számlázási - céges adatok: -NEM IRODA, NEM ÁTVEHŐ HELY!
Auto-Carpet Solutions Kft.
1149 Budapest, Pillangó park utca 7. 3/1.
Adószám: 28776781-2-42
Közösségi adószám: HU28776781