Kérdése van? Írjon nekünk. ugyfelszolgalat@autocarpet.hu

REKLAMÁCIÓ

Amennyiben az átvett áru nem nyeri el tetszésedet, sajnos reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Illetve ugyanolyan áron tudunk egy új terméket biztosítani részedre.
• amennyiben a hibát mi vétettük, természetesen készséggel állunk hozzá, hogy a probléma megoldásra kerüljön!

• a reklamáció elbírálása 14 munkanap (kérlek, ne ess kétségbe, ha 3 napig nem kapsz visszajelzést, ez nem azt jelenti, hogy nem foglalkozunk a problémáddal). Ha utánvételes csomagot küldenek vissza, azt nem áll módunkba átvenni.

• reklamáció előfordulásánál MINDEN ESTEBEN fényképes dokumentációt csatolj nekünk, ugyanis ezek olyan termékek, amiket látnunk kell.

• Légterelő reklamáció: Ha légterelőről eltávolítják a sárga matricát, abban az estben nem áll módukban a termék árát visszautalni. Felszererlés előtt próbálják hozzá az autóhoz, még úgy hogy a sárga matrica nem kerül levétlre.

• reklamáció elbírálás esetén, ha pénzvisszautalásra kerül sor, kérlek, az e-mail fiókunkra: info@autocarpet.hu-ra küld a bankszámlaszámot, amire napokon belül megtörténik a pénzvisszautalás.

Az EGYEDILEG gyártott termékek esetében nem áll módunkban pénzvisszautalást/visszafizetést kezdeményezni. Tudnod kell, hogy webáruházunkban a szövetszőnyegek (EVA, COMFORT LINE, Exkluzív, Steppelt) kutya autós ülés egyedi termékeknek minősülnek, tehát a megrendelést kérlek átgondoltan tedd meg.

A reklamáció elküldését kérlek, pontosan megfogalmazva, fotóval dokumentálva, rendelési számra hivatkozva küldd el részünkre! A mi dolgunkat megkönnyíted, így gyorsabban tudunk a tettek mezejére lépni.